Kalite Politikası

Ayel Endüstriyel Yıkama Sistemleri İmalat San.Ve Tic.Ltd.Sti; bulunduğu sektörde sağladığı başarıyı korumayı ve ulusal/uluslararası pazarda etkinliğini artırmayı hedeflemektedir. Bu amaçla;

Yeni ürün çalışmaları / satış stratejileri oluşturarak pazardaki gücünü arttırmaya çalışır.
Çalışanlarını iş başarımları için eğitir, onların bireysel başarılarını takip eder ve bir takım gibi hareket etmeleri için destekler, onları ödüllendirir.
Tedarikçileri ile sağlıklı ve iyi ilişkiler geliştirir, ortak başarı için onlara gerekli desteği verir.
Çalışmalarında kalite, sağlık ve çevre kuralları ile yasalar çerçevesinde, müşterilerine kaliteli ürün ve hizmet sunmak için sürekli araştırma, yenileme ve geliştirme işlemleri yaparken, müşterilerinin memnuniyetini ölçer, onları daha mutlu kılmanın yollarını arar ve müşteri memnuniyetini temel felsefe olarak kabul eder.
Çalışanlarına değer verir, çalışanlarının mutluluğunu ölçer ve onların mutluluğu için bu çalışmaları geliştirir.
Ülke istihdamını arttırmak için yeni iş olanakları sağlar.
Kalite yönetim anlayışının tüm şartlarına uymak için çaba sarf eder.
İşletme amaçlarına ulaşabilmek için, çeşitli yönetim politikaları ve stratejiler belirler, yıllık hedefler koyar, sonuçları ölçer ve bu hedefleri sürekli iyileştirir.
Sektöründe, müşterilerinin bu günkü ve gelecekteki ihtiyaçlarını en iyi şekilde karşılar.


Kalite Hedeflerimiz

Çalışanlarının memnuniyetini ölçmek, analiz etmek, izlemek
Müşterilerinin memnuniyetini ölçmek, analiz etmek, izlemek
Yeni müşterilere ulaşmak ve mevcut müşterileri sürekli analiz etmek, izlemek
Müşteri hizmetlerinde kalıcı çalışmalar yapmak
Çalışanlarını teknik, sosyal ve motivasyonel konularda sürekli eğitmek
Sektörel ulusal ve uluslararası fuarlara ziyarette bulunmak, önemli fuarlarda şirket olarak yer almak,
İstihdam kapasitesini her yıl arttırmak
Kalite sistemlerini yaşamak ve yaşatmak, çalışanlara, müşterilere, tedarikçilere, çevreye ve ortaklara bu sistemlere ait gelişmeleri sürekli anlatmak ve onlarında bu sistemleri en iyi şekilde özümsemesini sağlamak
 

ISO 9001 : 2000 Kalite Yönetim Sistemimiz

Şirketimiz sahip olduğu tüm süreçlerde ISO 9001, Kalite Yönetim Sistemi'nin gereklerini yerine getirmek için çaba sarf etmektedir. Kalitenin, işletmemizin geleceğinde önemli bir yer tuttuğu bilinmektedir. Şirketimiz kaliteden ödün vermemek adına her türlü alt yapı ve faaliyet yatırımı yapmak konusunda kararlıdır, azimlidir.

Müşteri Odaklı Yaklaşımımız

Müşteri odaklı çalışarak, istek ve beklentilerin eksiksiz karşılanması ve müşteri tatmininin sağlanması temel kalite politikamızdır. Firma üst yönetimi, müşteri isteklerinin öğrenilmesi ve firma sisteminin bu istekler doğrultusunda adapte edilmesi için gerekli alt yapıyı oluşturmaktan sorumludur.

Müşteri istekleri ve şartları genel olarak sipariş formu veya sözleşmesinde belirtilir ve firma yetkilileri tarafından yasal hükümler de dikkate alınarak şartlar gözden geçirilir.

Sektörel bilgiler, bu konu ile ilgili yayınlar aracılığıyla veya toplantılara katılımlar ile elde edilerek firma içinde duyurulur.

Müşterilerimizin memnuniyetini sağlamak için sürekli yetiştirilen ve geliştirilen bir organizasyona sahip olmak, önem verdiğimiz konuların başında gelir.